Mysig söndag

Tja! Så sjukt taskig uppdatering.. Jag vet! Förutom att Obama har stannat till i våra liv så har jag bland annat umgåtts med vänner, myst och varit på fiesta.. en bra vecka med andra ord! 
 
Idag vaknade jag upp hos Linn där jag och några tjejkompisar sov över efter festen igår, men var tvungen att åka hem tidigare så fick smyga upp lite tidigare vilket var lättare sagt än gjort.. Nu ikväll såg jag min lillebrors match och träffade en saknad familjevän som jag inte sett på ett tag! Jag och Anna, som hon heter, har sen flera år tillbaka planerat att åka på en weekend tillsammans så we are going to make it happen och förmodligen åka bort till Rom i vår! Skulle ju vara en dröm att få åka dit, strosa runt bland gator och torg, dricka gott och äta gott.. Säger godnatt och avslutar med två bilder från min instagram, kram!

Kommentera här: