Halli hallå!

Hej kompisar! I fredags tog jag mig glatt ut ur skolan i tankarna om att det var mitt sista besök på 6 hela veckor.. Det är nämligen så att jag har praktik de kommande 6 veckorna om vi bortser från höstlovet vecka 44. Det ska såklart bli jätte skönt att bara få slappna av utan en massa press från skolan.. Men kan bara förstå hur sjukt mycket vi kommer få innan vi går på jullov, haha!
 
Denna helg har varit så lugn och mysig. I fredags åkte vi till mina kusiner där vi kollade på idol, spelade gta och åt en massa gott. Igår, lördag, tog jag och mamma en tripp till stan. Vi tog en jätte mysig fika på ett ställe vid snickarbacken, ett utav de bästa ställena jag varit på! Måste se till att få en favorit i repis snart. Sen kikade vi in i diverse vintage butiker, köpte höstskor, lite plagg och ännu mera fika. 
 

Kommentera här: